Hej Lene og Co.
Det har været en udsøgt fornøjelse at stifte bekendskab med den livsstil I repræsenterer. Jeg har nu fulgt kostprincipperne i godt en månede og har tabt 9 kg. Jeg dyrker ikke egnetlig motion, men cykler og går rundt i dagligdagen. Det har faktisk ikke været svært at efterleve pricipperne. Den største udfordring har nok været min frokost, som helst skal være rugbrød. Elsker min madpakke. Jeg har dog fundet gode alternativer til pålægget, så jeg kan efterleve principperne.
Det som for alvor har overbevist mig om at jeg skal forsætte min kostsammensætning efter principperne, er min krops reaktion hvis jeg spiser "forkert".
Med en teenagesøn i huset, forsøgte vi en dag med købt junkfood, og resultatet viste sig snart. Et helt døgn efter, havde jeg problemer med at gå på toilettet. Nu forstår jeg slet ikke hvordan jeg har kunnet leve som jeg gjorde før.
Tak for en god hjemme side, hvor jeg finder mange gode informationer og inspiration.
Glædelig jul og godt nytår til alle.

Besvar med citat
;O) tusind tak fordi du fortalte os din historie.... naturen har atid ret og lever vi i overensstemmelse med den, får vi et dejligt sundt liv!