Jeg har noget udslæt som jeg har haft ved næseroden i mange år ( det kommer og går ) det klør og svir lidt. Efter 15 år i forbindelse med at min mand og jeg flyttede fra hinanden fik jeg det i panden, på næsen og kinderne og jeg så bare træls ud. Så lagde jeg min kost om ingen sukker, mel, ris, svine/oksekød, mælk, æg, sodavand osv og så blev det lidt bedre. Nu synes jeg at jeg har fået lidt styr på mit liv igen, min mand og jeg er sammen men bor fortsat hver for sig.
Nu er udslættet kravlet ind til næseroden igen som i starten, og så er det jeg tænker kan det være psysisk, altså det der er sket i mit liv.
Jeg tør ikke spise noget som helst da jeg har bildt mig selv ind at det er alt mad jeg får det af.
Så til morgenmad får jeg riskiks med øko leverpostej og cultura naturel med æble, rosiner og havregryn.
Til middag riskiks igen med enten øko leverpostej og fignpålæg.
Til aftensmad fisk med grøntsager. Og senere riskiks og tun.
Jeg har fået lavet en vegatest der viste at jeg ikke skulle spise hvede, svine/oksekød, kalkun, mælkeprodukter og det er der jo i meget, så hvad kan jeg gøre.
Er træt af kun at spise fisk, jeg er 174 og vejer 46 kg så det hjælper ikke at jeg ikke spiser, er altid sulten. Jeg er 39 år.
Har du et bud, udslæt i ansigtet får min livskvalitet til at dale.
Hilsen Jette.

Besvar med citat