Er en pige på 25 år - har gennem de sidste mange år været utilfreds med min vægt. Jeg har faktisk på nuværende tidspunkt tabt 11 kg - fra det højeste jeg har vejet til min vægt nu... hvilket jo er flotOg jeg er meget glad for det, men jeg vil meget gerne tabe de famøse 5-6 kg mere og det KAN jeg bare IKKE!!!! De sidder fast og hver dag starter med løftet til mig selv om, at idag skal jeg starte og tage mig sammen igen. Morgenmaden går godt, men så dumper jeg lige så stille i op ad dagen... Og næste morgen er vægten gået op med nogle hundrede gram og jeg bliver ked af det og lover mig selv på ny, at idag..............
Jeg ved så godt hvordan jeg skal leve for at være sund og kunne tabe mig - hvorfor kan jeg så ikke holde det? Jeg elsker mad og slik, og kan føle mig SNYDT hvis ikke jeg må få del i det! Idag er jeg alene hjemme, og siden jeg kom hjem fra arbejde har jeg spist 8 småkager og næsten en hel pizza - bare fordi jeg nu sidder alene og skal HYGGE mig!!!!
Nogle, der har et godt råd til sådan en som mig? Hvordan kommer jeg videre?

Og jeg er meget glad for det, men jeg vil meget gerne tabe de famøse 5-6 kg mere og det KAN jeg bare IKKE!!!! De sidder fast og hver dag starter med løftet til mig selv om, at idag skal jeg starte og tage mig sammen igen. Morgenmaden går godt, men så dumper jeg lige så stille i op ad dagen... Og næste morgen er vægten gået op med nogle hundrede gram og jeg bliver ked af det og lover mig selv på ny, at idag..............
Besvar med citat