+ Besvar dette emne
Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: For meget syre..

Bruger
    Lokation
    Bov

Wink For meget syre..

Hejsa....

Jeg læste et indslag her angående for meget syre i frugten..
    Jeg har selv fundet ud af at jeg ikke kan spise æbler, da jeg syntes der er meget syre i dem. Jeg syntes at når jeg har spist dem, så er jeg heller ikke mæt på samme måde som hvis jeg ikke spiser æbler så jeg holder mif fra dem hi hi.

Bare et lille tip som måske kan hjælpe...

Angående frugt giver det energi, men jeg bliver bare så sulten, at blodsukkeret får mig til at få lyst til at æde slik. Det kom jeg til i går. Jeg er samtidigt aktiv, men man taber sig jo ikke.
    Nogen, der har gode råd?

Bruger
    Lokation
    nordsjælland
    Jeg synes, det hjælper at drysse græskarkærner over frugtsalaten, så mætter den mere, og man får noget "bastant" at tygge på.
    Jeg tror i bund og grund det er en vanens sag.

Kostvejleder Signe Kvists avatar
    Lokation
    København Ø
    Hej!
    Man kan som hfr forslår bruge nødder eller kerne. Du kan også supplere min frugt med grønsager, fx ved at tilføje gulerod til din smoothie, hvilket smager glimrende. Du kan også tilføje eller udskifte den traditionelle mellemmåltidsfrugt med selleristænger, blomkålsbruketter og så videre.
    Det giver ikke lige så volsomme blodsukker stigninger og derfor heller ikke den sammen sultfornemmelse kort tid efter samtidig med at det giver lidt mere at tygge på!
    Venligst
    Signe, Kostvejleder

+ Besvar dette emne

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for indlæg

• Du må ikke poste nye tråde
  • Du må ikke poste svar
  • Du må ikke vedhæfte filer
  • Du må ikke ændre i dine indlæg