+ Besvar dette emne
Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Problemer med sult......

Problemer med sult......

Hej Lene

Jeg har fulgt dine råd om kost og motion i ca. 3 år nu.
    Det er gået rigtig godt,som jeg også har skrevet til dig tidligere.Men nu har jeg altså fået noget af en udfordring.
    Jeg har skiftet job og det betyder, at jeg har frokost 1,5 time senere end før.Jeg spiser også morgenmad tidligere
    end før.Så jeg kan altså ikke klare mig med frugt.
    Hvad skal jeg gøre Jeg står op 5.45, spiser morgenmad 6.45, jeg og mine børns morgen ritualer gør, at morgenmaden ikke kan være før. Jeg har frokost pause ca.13.15
    Det er lang tid kun på frugt.Så jeg er begyndt at falde i om formiddagen.Jeg møder kl.9.30 og har ikke mulighed for at spise før frokost.Jeg tager hjemmefra med børnene kl.7.30 og er først på min arbejdsplads ved 9 tiden. Så kunne jeg jo spise noget der, men der er jo ikke gået 4 timer.
    Håber du kan give mig nogle gode råd.
    Glæder mig til at høre fra dig

Mange desperate knus fra Stine

Ps. Vil jo gerne kunne holde vægten.

Hej Stine.

Tak for dit indlæg.
    Det kan godt være forvirrende at finde ud af hvornår man skal gøre dit og dat, det kan jeg sagtens forstå. Som du selv skriver, skal du spise frugt de første 4 timer, i dit tilfælde fra ca. kl. 6-10 om morgenen. Derefter kan du godt spise noget mere bestand, dvs du kan tage et groft knækbrød, en grov bolle eller lign så du ikke går kold og falder i noget mere usundt. Dit måltid skal dog ikke være så stort at du ikke kan spise frokost senere.

Mange hilsener
    Julie

+ Besvar dette emne

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for indlæg

• Du må ikke poste nye tråde
  • Du må ikke poste svar
  • Du må ikke vedhæfte filer
  • Du må ikke ændre i dine indlæg