PDA

Se fuld version : Ananas allergi?

Gwenny
09 Jan 2007, 23:37
Hej :)

Mig og min familie er gået i gang med "du er hvad du spiser" og jeg har lige et lille spørgsmål. jeg er vild med ananas men når jeg spiser det "svier" min tunge på siderne og jeg begynder at svede omkring næsen og får det generelt ret varmt. Jeg har lige snakket med en ven som siger han får det samme når han spiser kiwi og når jeg tænker efter sker det samme for mig. Han mener jeg er svagt allergisk. Noget i kan hjæpe med?

Mvh Gwen

Rikke Jeppesen
22 Jan 2007, 15:51
Hej Gwen

Det kan godt være, at du er svagt allergisk overfor ananas, men det er svært at sige. Der er nogle specielle enzymer i ananas, som måske kan være dem, du reagerer på. Om det er noget, der betyder noget kan jeg ikke svare på.
Der vil jeg anbefale dig at komme ind i vores center, hvis du har mulighed for det, og få foretaget en VEGA-test - den vil kunne fortælle dig, om du er intolerant eller allergisk overfor ananas (eller andre madvarer). Desuden fortæller den dig, om du mangler nogle vitaminer og mineraler, og om der er nogle af dine organer, der er i underskud af energi.

Hvis du skulle være interesseret i det, så kan du ringe på 7025 8800 og bestille en tid.

De venligste hilsner
Rikke Jeppesen