PDA

Se fuld version : Overraskende hurtigt vægttab!

Stampe
05 Jan 2007, 22:03
Jeg startede på "du er hvad du spiser" 2.Januar.

Efter 4dage,har jeg kunne konstatere, at jeg har tabt 4,7kg.
Jeg er meget motiveret, og må sige at jeg er temmelig imponeret, dg er jeg bange for at det store vægtab kan få konsekvenser, eller skal jeg blot nyde det?

Jeg skal lige for god ordens skyld sige, at jeg er ca. 40 kg overvægtig

Rikke Jeppesen
06 Jan 2007, 12:35
Hej Stampe

Tillykke med det! Det er da super flot. Du skal ikke være nervøs, for det er kun i starten, at det går så hurtigt. Du vil ikke fortsætte med at tabe 4,7 kg. på 4 dage, og du skal ikke forvente det, men det er da en dejlig start. Et vægttab går altid hurtigst i starten, og jo mere man har at tage af, jo hurtigere går det også..

Man kan sige, at hvis man taber sig meget hurtigt, uden at dyrke motion, så har man større risiko for at få strækmærker i forhold til, hvis man også har motionen med, så man samtidigt bliver strammet op. Det ved jeg ikke, om du har..
Men i og med du nu er igang med at tabe dig på den sunde måde, hvor du får masser af grøntsager, så er de også med til at styrke din hud og dit bindevæv, og så er der trods alt lidt mindre risiko for strækmærker og slap hud i det hele taget.
Men disse ting er også genetiske bestemt, så der er ingen garantier.

Men jeg synes da bestemt at du skal nyde, at det går så godt, og bare fortsætte i samme spor!

Fortsat god fornøjelse.

Vh
Rikke Jeppesen