PDA

Se fuld version : fiskehader

Doobie
28 Dec 2006, 17:00
Hej jeg har lige fået "forny dit liv på 8 uger og glæder mig meget til at gå igang. Jeg har dog det problem, at jeg ikke spiser hverken fisk eller skaldyr. Hvad gør jeg? Hvad kan jeg evt. spise istedet for? Skal man vente helt til kl. 12 med at spise andet end frugt. Jeg arbejder i en børnehave hvor jeg spiser sammen med børnene kl. 11.30?
mvh Doobie

Mette Borup Frandsen
29 Dec 2006, 12:22
Hej Doobie

De ting der står i "Forny dit liv på 8 uger" er kun forslag til en madplan, du behøver slet ikke følge den slavisk. Så du skifter bare de ting du ikke kan lide ud med noget du godt kan lide. Jeg vil dog også sige til dig, at hvis du ikke spiser fisk og skaldyr, så vil jeg anbefale dig et tilskud der hedder "Eskimo 3", et fiskeolietilskud, der er renset for alle de skadelige sager. Ellers får du ikke de vigtige omega-fedtsyrer.
Nu ved jeg ikke hvad tid du står op, men hvis du arbejder i en børnehave er det nok tidligt! Og det hedder at du skal spise frugt til kl. 12 ELLER de første 4 timer, så du kan fint nøjes med at spise frugt de første 4 timer du er vågen, og så spise frokost som du plejer kl. 11.30.

Rigtigt godt nytår og god fornøjelse med det hele!

Med venlig hilsen
Mette Frandsen