PDA

Se fuld version : Gravid og slankekur.

Suror
15 Dec 2006, 11:48
Hej line og Rikke

Først vil jeg starte med at rose dig line for dit vidunderlig program, du er hvad du spiser, den er meget imponerende og få mange tanker i gang.

Jeg er 21 år, gravid med mit første barn og er i 18 uge. Jeg er 1,65 m høj og vejer 61 kg.
Min vægt bekymrer mig meget da jeg ved at det er normalt at gravid tager ca. 20 kg. på. Jeg vil ikke begynde at tager på så tidligt i graviteten, for jeg er bange for at ende som en elefant om nogen måneder :(

Jeg kunne godt tænke mig at tabe nogle kilo, uden at skade mit barn selvfølgelige, så jeg håber på at I kan give mig en kostplan jeg kan følge.

Jeg vil være yderst taknemlig.

Mvh
Suror

Rikke Jeppesen
16 Dec 2006, 13:35
Hej Suror

Tak for de rosende ord til Lene :)

Du skal via disse hjemmesider eller ved at læse i en af Lenes bøger, sætte dig ind i, hvad principperne går ud på.
Men da du er gravid, må du endelig ikke foretage alle ændringer lige på én gang, men du skal ændre én lille ting ad gangen og gå stille og roligt frem.
F.eks. start med generelt at spise mere frugt og grønt hver dag.
Efter en uges tid, begynd da at spise frugt den første time efter du er stået op, gør det en uges tid og øg så til 2 timer, vent en uge mere og øg til 3 timer osv..

Derefter kan du begynde at leve efter syre/base-balancen, og når du har gjort det en uges tid, så kan du tilføje den sidste ændring, som er kostkombinationen.. Men du kan som sagt læse dig til principperne i Lenes bøger.

Held og lykke med det hele.

Med venlig hilsen
Rikke Jeppesen