PDA

Se fuld version : mave syre

MOR TIL 6
03 Dec 2006, 16:35
hej
jeg har lige været til lægen som sagde at jeg havde for meget mavesyre
jeg har virklig store problemer med det mavesyre hvad kan jeg gøre jeg har aldrig haft det før ..jeg lider os af søvnløs hed er begyndt at tage go nat natur piller de virker nogle gange lægen har godt nok givet mig sovepiller men dem tager jeg ik da jeg ik vil være afhæning af de midler og jeg har os 6 børn at passe
derudover har jeg problemer med min afføring der til tider er alt for fast og til andre tider har jeg konstant tynd mave hvad gør jeg mvh charlotte

Rikke Jeppesen
16 Dec 2006, 14:06
Hej Charlotte

Du skal simpelthen begynde at leve efter disse principper. Du spiser højst sandsynligt al for megen syredannende mad, så så snart du ændrer kosten, så du kun får 1/3 syredannende mad hver dag og 2/3 basedannende, så vil du også slippe af med mavesyren.
Mht. dine fordøjelsesproblemer, så er det kombinationen af maden den er gal med og måske drikker du heller ikke nok vand..
Men det er jo svært for mig at vurdere via mail, men hvis du bor i nærheden af København, så kunne det være en god idé at komme ind i vores Wellness Center til en personlig kostvejledning - så kan vi meget bedre hjælpe dig. Se her, hvad vi tilbyder:

http://www.lenehansson.dk/kurser.asp?articleid=13

Er du interesseret i det, så skriv til mig på rikke@lenehansson.dk

Ellers skal du investere i en af Lenes bøger og så læse dig frem til principperne og så foretage ændringerne på egen hånd. Det er også en god idé at drikke Lene Hanssons Syre/base-te, for den er meget udrensende og virker også basedannende. Du kan købe begge dele på disse hjemmesider, hvis du klikker på fanebladet "Indkøb".

Mht. søvnproblemer, kan du evt. prøve Coffearon, som er et naturprodukt. Det er et rigtig godt valg at sige nej til sovemedicinen! Den løser jo absolut ikke problemet, men er jo kun symptom-behandling. Det handler jo om at fjerne årsagen til problemet, og der er en sund livsstil særdeles vigtig.

Held og lykke - jeg håber, du snart får det bedre.

De venligste julehilsner
Rikke Jeppesen