PDA

Se fuld version : tager på

stinne
27 Nov 2006, 17:15
Hej hej.
Jeg har nu levet efter principperne i en måned ca og i starten tabte jeg mig fint og min hud er blevet pænere, men pludselig tager jeg meget på.

Jeg har haft en spiseforstyrrelse i mange år (både anoreksi og bulimi), men jeg er helt normaltvægtig og har en fedtprocent på ca. 22!
De mange regler jeg har levet efter, har sat sig godt fast og jeg har svært ved at spise mange ting..

Som tingene ser ud nu, spiser jeg frugt, tørret frugt og nødder frem til sidst på eftermiddagen eller aften, hvor jeg typisk spiser noget stivelse (groft brød eller pasta eller noget) og så lidt frugt før jeg går i seng. Nogle dage spiser jeg grøntsager i stedet for frugt om eftermiddagen.
Jeg synes jeg spiser ret meget og får mit energibehov dækket, men er alligevel altid træt..
Jeg motionere hver dag, er i god form og satser på Copenhagen marathon til foråret, så det er ikke der det kniber.. (nogle dage arbejder jeg så meget at jeg ikke når det, men er servitrice og står aldrig stille på job, har ingen pauser-det giver vel også lidt?)

Hvor går det galt?!

Håber I vil svare og give mig et par gode råd.. Jeg er meget frustreret og bange for at falde tilbage i et sygt mønster..

-Stinne

ps. Det er ikke fordi jeg vil være super tynd eller noget igen, jeg har det bare skidt med min krop og vil gerne tabe 3-5 kilo..

Rikke Jeppesen
09 Dec 2006, 13:18
Hej Stinne

Det er lidt for kompliceret til lige at svare på via mail, så jeg vil anbefale dig, at du kommer ind i vores Wellness Center til en kostvejledning.
Du kan se de forskellige forløb her:

http://www.lenehansson.dk/kurser.asp?articleid=13

Jeg vil nok bare anbefale dig en enkelt konsultation, så vi kan se på din kostplan og se, hvor det går galt. Og også måle din fedtprocent og væskeindhold i kroppen.

Du kan skrive til mig på rikke@lenehansson.dk, hvis du er interesseret.

Mvh
Rikke Jeppesen