PDA

Se fuld version : Operation

Aristocat
13 Nov 2006, 21:37
Hej Lene Hansson
Jeg er en pige på 47 år der skal opereres den 27-11-2006, jeg skal have foretaget en stabiliserende ryg operation og fik besked på at holde op med at ryge, det ville jeg da også meget gerne men har prøvet det før med stor vægt forøgelse og det ønskede jeg ikke.
Jeg gjorde så det at jeg stoppede med at ryge og startede samtidige din kur, "forny dit liv på 8 uger" nu har jeg været på kuren i 8 dage og har det rigtig godt, der er nu 14 dage til opreation og jeg vil så spørger om jeg bare kan fortsætte med kuren til jeg skal indlægges eller det vil være for meget og jeg måske skal have noget andet at spise?.
Jeg kan fortælle dig at jeg spiste, inden jeg startede med din bog, kød, sovs og kartofler til aftens mad og havregryn med mælk til morgen mad. Frokost blev tit sprunget over og erstattet med en hel del kaffe og smøger.
Jeg tager fortsat smertestillende piller (Dolol, panodil og treo) og så tager jeg en vitamin pille fra Matas og Berthelsen Mineraler hver dag.
Jeg får nok ikke det samme at spise når jeg bliver indlagt, men hvad gør jeg for at gøre det rigtige?
Håber du vil svare hurtigt
Kærlig Hilsen Aristocat

Rikke Jeppesen
21 Nov 2006, 14:59
Hej Aristocat

Jeg er glad for at høre, at det er gået godt med kostomlægningen indtil videre, og du skal absolut fortsætte helt frem til din operation - det gør dig jo kun stærkere og gør, at du hurtigere kan komme dig igen efter operationen.

Hvis du vælger at spise hospitalsmaden, så vil det desværre nok ikke være særlig sund og nærende mad, du får. Det er paradoksalt, at det er sådan, men det er det desværre. Du kan hjælpe dig selv ved at bede om frugt istedet for kage og desserter, og ellers må du få familiemedlemmer til at bringe dig sund og god mad.

Fortsæt endelig med at tage vitaminer og mineraltilskud - da du tager en del medicin, så har du faktisk endnu mere brug for tilskud.

Held og lykke med det hele.

De bedste hilsner
Rikke Jeppesen