PDA

Se fuld version : er gået i stå :(

mahuba
10 Nov 2006, 09:55
hej, da jeg er gået lidt i stå med mit vægttab, kunne jeg godt tænke mig at vide om der var noget man kunne gøre? der er f.eks de der quick plastre, hjælper de, og må man tage sådan et på for at få et skub den rigtige vej?! eller der er også diverse kost tilskud og piller? æblecider eddike i tabletter? eller det der cla+? Er der ikke noget man kan. føler at min motivation er gået helt i stå nemlig, og et lille kickstart ville hjælpe meget!
Mvh Ditte :)

Rikke Jeppesen
12 Nov 2006, 12:29
Hej Ditte

Det er selvfølgelig demotiverende, når man synes, man gør alting rigtigt og vægten så bare ikke rykker sig. Men samtidigt skal det siges, at det er helt almindeligt, at man oplever nogle plateu'er, hvor man ikke taber sig. Et vægttab kan desværre ikke gå lige hurtigt hele vejen. Du må blot huske på, at når du befinder dig der, hvor der ikke sker så meget, så sker der altså alligevel en masse processer i kroppen (og du bliver sundere), og du er stadig på vej derhen, hvor vægten falder igen.

Jeg vil ikke anbefale dig plastre eller æblecider-eddike tabletter. cla+ kender jeg ikke. Du skal tænke på at spise så basedannende som overhovedet muligt. Det kunne nok være en god idé for dig at prøve Lene Hanssons "syre/base-kit", som er en 3 ugers udrensnings-kur. Det plejer at kunne sætte skub i vægttabet! Det kan du købe i helsekost-butikker.

Fortsat held og lykke med vægttabet. Hold ved, og så skal det nok komme igen!

Venlig hilsen
Rikke Jeppesen