PDA

Se fuld version : Døjer med betændelsebylder

FruKlovborg
09 Nov 2006, 08:48
Hejsa.....

Jeg er en pige på 34 år, jeg har lige besluttet mig for at prøve jeres nye livsstil....Jeg har prøvet at værer på pulverkur, det hjalp også, men da jeg stoppede med det tog jeg det hele på igen plus det ekstra der røg på......

Jeg har så et spørgesmål.....jeg døjer meget med betændelsesbylde specielt i lysken, er også blevet opereret for dem, men det har ikke hjulpet, de bliver ved med at komme, jeg har haft dem i de sidste 9 år, og er ved at værer meget træt af det....jeg vil så spørger, om det kan gå væk ved at jeg begynder at leve sundt, og kan en udrensing af kroppen værer med til at holde dem væk?

Hilsen
Lone

Rikke Jeppesen
12 Nov 2006, 12:43
Hej Lone

Ja, det vil absolut kunne hjælpe. Du har jo tydeligvis nogle ubalancer i dit system, der gør, at betændelsestilstanden bliver ved med at komme tilbage.

Jeg vil anbefale dig Lene Hanssons "Syre/base-kit", som er en 3 ugers udrensningskur. Du kan købe det i helsekost-butikker. Du skal dog være opmærksom på, at når du går igang, så kan de ubalancer man har i forvejen blusse op og blive værre, før de så bliver bedre. Det er helt normalt, så det er ikke fordi, der er noget galt!
Du skal desuden fokusere meget på at spise økologisk og spise og drikke så naturlige produkter som overhovedet muligt.

Venlig hilsen og god bedring
Rikke Jeppesen