PDA

Se fuld version : utmattningsdepression

tinaro
23 Oct 2006, 11:55
hejsan

har idag börjat med lene hansens förny ditt liv på 8 veckor och har lite frågor:

jag har varit sjukskriven för utmattning o stress i snart 1 år och känner mig lite orolig för just utrensningsperioden .

har mycket angst o oro i kroppen och vill ju inte att det ska bli värre, äter ibland atarax o sobril .

vill börja äta efter principerna för jag ser det som en chans att bli gladare , smalare(har ca 25 kg övervikt) och bli mer enerhgisk.

kan jag börja med bokens proinciper eller är det nåt jag ska tänka på innan?

ser fram emot ett friskare o gladare liv!:D

knus tina

Rikke Jeppesen
25 Oct 2006, 17:44
Hej Tina

Det er en rigtigt god idé for dig at begynde at leve efter Lene Hanssons principper. Din krop og dit sind befinder sig jo i en tilstand med store ubalancer, og så er det især vigtigt, at du giver din krop den næring, den har brug for. Vi kan ikke skille krop og sjæl ad, så det du spiser, påvirker også dit sind og har også indflydelse på stress-tilstande og ja, alt der har både med din krop og dit sind at gøre. Og at du spiser medicin gør igen, at du har brug for at leve endnu sundere, for medicinen er både syredannende og stjæler vitaminer fra kroppen.

Så hvor er det godt, at du vil igang!

Jeg kan godt forstå, at du er en smule nervøs for udrensningssymptomerne, og hvis du vil undgå, at de er alt for voldsomme, så start med én ting ad gangen. Start f.eks. med at spise frugt om morgenen og formiddagen. Efter en uge, så kan du begynde at kombinere måltiderne på den rigtige måde (altså hvor du holder protein og kulhydrat adskilt), og efter endnu en uge kan du så begynde at overholde syre/base-principperne. Så foretag én ændring ad gangen. Så bliver dine udrensningssymptomer ikke så kraftige, men til gengæld kan du risikere, at de varer lidt længere tid..

Held og lykke med det. Jeg håber, du hurtigt kan mærke en forskel og får det bedre!

De bedste hilsner
Rikke Jeppesen