PDA

Se fuld version : udslæt

tris
03 Oct 2006, 00:14
Jeg er IDAG gået igang med at spise efter Lene Hanssons metode.
Jeg har vejet omkring 130kg i et par år, og jeg har ikke fejlet andet end den normale træthed, og de ledsmerter der hører med til at veje så meget.

For en måneds tid siden fik jeg en "tør rund rødlig plet" på mit lår. Den generede ikke.
Den sidste uge er der kommet udslæt magen til, på min mave og mit bryst.

Kan det have noget med min livstil at gøre? Jeg har aldrig før haft problemer med allergier, eller med min hud(bortset fra lidt uren hud)

Mvh Tris

Maria Schytt
03 Oct 2006, 16:07
Hej Tris,

Dejligt at høre at du har fået mod på, at ændre din livsstil efter Lenes principper :)

Ingen tvivl om, at dit udslæt kan ha' noget med din livsstil at gøre. Hvis du føler dig utryg omkring det, så synes jeg du skal få det tjekket hos lægen, men ellers afvent og se om det forsvinder, når du har levet efter Lenes principper i noget tid. Det kan godt blusse lidt op først, da kroppen begynder at rense ud, men så bør det aftage eller forsvinde.

At du ikke tidligere har døjet med andre problemer end træthed og ledsmerter, synes jeg er "heldigt", men på et tidspunkt giver kroppen op, og så er det at der f.eks. kan komme udslæt.

Ved ikke hvor du bor i landet, men det kunne være en god investering for dig, hvis du bookede dig til en kostvejledning, hvor du både kunne få information og motivation til at holde den sunde livsstil - det ved vi vist alle, kan være svært indimellem.

Sidst men ikke mindst vil jeg ønske dig god fornøjelse med processen.

Mange hilsner
Maria Schytt