PDA

Se fuld version : Forny dit liv på 8 uger

hanne1959
26 Sep 2006, 19:18
Hej.

Jeg har først købt bogen forny dit liv på 8 uger.
Jeg havde bogen du er hvad du spiser.
formålet med bogen var at jeg gerne ville have sunde spise vaner. tabe mig lidt
Men jeg fik det meget hurtigt dårlig.
jeg er på fast medecin på grund af en voldsom depration. Jeg talte med min læge. For jeg turde ikke at forsætte
Så nu er jeg i tvil om hvårdan jeg kan bruge bogen. uden jeg kommer ud i det udresning program.
Håber at du kan give mig et godt råd

Hanne

Rikke Jeppesen
01 Oct 2006, 20:30
Hej Hanne

Det er helt almindeligt, at man oplever udrensnings-symptomer, når man starter på Lene Hanssons principper. Og det er klart, jo flere giftstoffer man har i kroppen og jo længere tid, man har levet usundt, des mere er der, der skal renses ud, og så kan udrensnings-symptomerne blive ret kraftige. Som sagt er det helt almindeligt, men selvfølgelig ubehageligt. Men det bliver for de flestes tilfælde ret hurtigt bedre.

Føler du, at du er bange for disse symptomer, så kan du vælge at foretage én ændring ad gangen. Du kan f.eks. starte med at begynde at have det rigtige syre/base-forhold til din frokost og aftensmad men fortsat spise den morgenmad, du plejer. Efter en uges tid kan du så begynde at spise lidt frugt om morgenen sammen med den mad, du ellers spiser. Efter endnu en uge kan du så gå over til kun at spise frugt de første 4 timer, og til sidst kan du så begynde også at kombinere måltiderne på den rette måde. Så har du taget et lille skridt ad gangen, og så er udrensningssymptomerne knap så kraftige. Men det er klart, at når du er på medicin, så kan det føles voldsomt. Men det er jo også blot en ekstra god grund til at begynde at leve på den rigtige måde, da din krop jo er ret belastet pga. denne medicin.

Jeg håber, det lykkes for dig, og du kommer godt igang.

De bedste hilsner
Rikke Jeppesen