PDA

Se fuld version : Nældefeber

fifm
10 Sep 2006, 19:15
Hejsa, ja jeg ved jo godt at I nok ikke ved alt, men hvis ikke man spørger får man jo heller aldrig noget svar *ss*

Jeg har nældefeber, har haft det i over 10 år nu... Det er det lægen kalder kronisk nældefeber, dvs jeg spiser piller hver eneste dag.

Lægen fortalte mig at nældefeber helst skal gå pver af sig selv i løbet af max 5 år, men hos få mennesker bliver den der desværre. Har gået til allergolog og fået taget en hulens masse prøver og ingen af dem viser atjeg er overfølsom overfor noget som helst!!

Nu tænker jeg jo så bare om ved at ændre min kost, om det måske vil hjælpe? Altså jeg mener, har I hørt om at det kan hjælpe?

Jeg er lidt i vildrede...

Men jeg vil ritig gerne tabe mig, rigtig rigtig gerne.

Hvilken omlægning vil være bedst for mig?

Uha det blev en lang smøre, men jeg håber I kan svare på bare lidt.

Rikke Jeppesen
11 Sep 2006, 10:26
Hej fifm

Ja, der er jo grænser for, hvad man kan klare over mail, så det er ikke nemt :)

Jeg vil sige det sådan, at Lene Hanssons principper har hjulpet mange med forskellige allergier og eksemer, så det er da et forsøg værd. Og når du oven i købet også gerne vil tabe dig, så er det da bare med at komme igang med at leve efter Lenes principper.

Det skaber jo en balance i kroppen, og ikke før, du har balance i hele dit system, kan du få dine ubalancer, hvad de så end er, væk..

Så jeg vil foreslå dig at investere i en af bøgerne og sætte dig ind i principperne og så bare komme igang. En decideret udrensning kunne også være en idé. Der vil jeg anbefale Lene Hanssons Syre/Base-kit, som er en 3 ugers kur. Den skal følges ret striks, så det må du jo se, om du er klar på.

Held og lykke.

De bedste hilsner
Rikke Jeppesen