fifm
10 Sep 2006, 19:15
Hejsa, ja jeg ved jo godt at I nok ikke ved alt, men hvis ikke man spørger får man jo heller aldrig noget svar *ss*
Jeg har nældefeber, har haft det i over 10 år nu... Det er det lægen kalder kronisk nældefeber, dvs jeg spiser piller hver eneste dag.
Lægen fortalte mig at nældefeber helst skal gå pver af sig selv i løbet af max 5 år, men hos få mennesker bliver den der desværre. Har gået til allergolog og fået taget en hulens masse prøver og ingen af dem viser atjeg er overfølsom overfor noget som helst!!
Nu tænker jeg jo så bare om ved at ændre min kost, om det måske vil hjælpe? Altså jeg mener, har I hørt om at det kan hjælpe?
Jeg er lidt i vildrede...
Men jeg vil ritig gerne tabe mig, rigtig rigtig gerne.
Hvilken omlægning vil være bedst for mig?
Uha det blev en lang smøre, men jeg håber I kan svare på bare lidt.
Jeg har nældefeber, har haft det i over 10 år nu... Det er det lægen kalder kronisk nældefeber, dvs jeg spiser piller hver eneste dag.
Lægen fortalte mig at nældefeber helst skal gå pver af sig selv i løbet af max 5 år, men hos få mennesker bliver den der desværre. Har gået til allergolog og fået taget en hulens masse prøver og ingen af dem viser atjeg er overfølsom overfor noget som helst!!
Nu tænker jeg jo så bare om ved at ændre min kost, om det måske vil hjælpe? Altså jeg mener, har I hørt om at det kan hjælpe?
Jeg er lidt i vildrede...
Men jeg vil ritig gerne tabe mig, rigtig rigtig gerne.
Hvilken omlægning vil være bedst for mig?
Uha det blev en lang smøre, men jeg håber I kan svare på bare lidt.