mahuba
28 Aug 2006, 09:19
hej, jeg er en pige på 18år, som har fulgt Lene hanssons kostprogram i 4uger nu. da jeg ikke har tid eller råd til at lave alle retter præcist, laver jeg noget andet mad, men efter lene hanssons princip.
de sidste 3 uger har jeg kun tabt mig et kg i det hele. Jeg spiser frugt om morgenen og drikker et glas vand med æblecider, og så drikker jeg et glas juice med molkosan, derefter spiser jeg frugt til kl 12, og så spiser jeg frokost efter princippet, venter til kl15 og spiser et stykke frugt eller en håndfuld nødder, og så aftensmad efter princippet kl 18.
jeg får ca 1 times motion man-ons-fre og sørger for at få de 30 de andre dage.
kan jeg gøre noget for at få skub i forbræningen?
det skal lige siges, at jeg aldrig har spist særlig usundt, og at jeg er 160cm og vejede til start 65kg, og er ikke kraftig bygget.
med venlig hilsen Ditte :)
de sidste 3 uger har jeg kun tabt mig et kg i det hele. Jeg spiser frugt om morgenen og drikker et glas vand med æblecider, og så drikker jeg et glas juice med molkosan, derefter spiser jeg frugt til kl 12, og så spiser jeg frokost efter princippet, venter til kl15 og spiser et stykke frugt eller en håndfuld nødder, og så aftensmad efter princippet kl 18.
jeg får ca 1 times motion man-ons-fre og sørger for at få de 30 de andre dage.
kan jeg gøre noget for at få skub i forbræningen?
det skal lige siges, at jeg aldrig har spist særlig usundt, og at jeg er 160cm og vejede til start 65kg, og er ikke kraftig bygget.
med venlig hilsen Ditte :)