PDA

Se fuld version : søger større vægttab.

mahuba
28 Aug 2006, 09:19
hej, jeg er en pige på 18år, som har fulgt Lene hanssons kostprogram i 4uger nu. da jeg ikke har tid eller råd til at lave alle retter præcist, laver jeg noget andet mad, men efter lene hanssons princip.
de sidste 3 uger har jeg kun tabt mig et kg i det hele. Jeg spiser frugt om morgenen og drikker et glas vand med æblecider, og så drikker jeg et glas juice med molkosan, derefter spiser jeg frugt til kl 12, og så spiser jeg frokost efter princippet, venter til kl15 og spiser et stykke frugt eller en håndfuld nødder, og så aftensmad efter princippet kl 18.
jeg får ca 1 times motion man-ons-fre og sørger for at få de 30 de andre dage.
kan jeg gøre noget for at få skub i forbræningen?
det skal lige siges, at jeg aldrig har spist særlig usundt, og at jeg er 160cm og vejede til start 65kg, og er ikke kraftig bygget.
med venlig hilsen Ditte :)

Rikke Jeppesen
29 Aug 2006, 12:03
Hej Ditte

Det er svært at sige, hvorfor du ikke taber dig mere. Der kan jo være mange årsager, og jeg kan ikke her se, hvad du præcist spiser. Det lyder som om, du gør det hele rigtigt, men ja, det er ret kompliceret. Måske er det fordi, du ikke har så meget fedt at tage af. Måske er det fordi, du har en masse giftstoffer, du skal have renset ud. Her ville Syre/base-kittet kunne hjælpe.

Det kan også være, du ikke optager næringsstoffer rigtigt, og så ville en tarmskylning kunne hjælpe.

Du kan også forsøge dig med naturproduktet Kelpasan, som skulle kunne sætte stofskiftet op. Du skal kun tage det i et par uger, så holde en pause, og så starte igen. Ellers vænner dit system sig til det, og så har det ingen effekt.

Men som sagt, jeg kan ikke udfra en mail give dig et præcist svar på, hvorfor du ikke taber dig mere. Det er umuligt. Men har du mulighed for det, kan jeg anbefale dig personlig vejledning, se her:

http://www.lenehansson.dk/kurser.asp?articleid=13

Ellers må du jo bare klø på. Selvom det går langsomt, går det da den rigtige vej.

De venligste hilsner
Rikke Jeppesen