PDA

Se fuld version : ROS - forny dit på 8 uger var min vej ud ...

Anja Borroe
24 Jul 2006, 22:29
Kære Lene

Tusind tak for din bog - jeg er en pige med en meget kedelig fortid (trafikuheld) som gør at jeg gennem årene bare stille og roligt er blevet større og større, da det er begrænset hvad jeg kan dyrke af motion ja og så medlidenhed med sig selv... jeg har lige gennemført forny dit liv på 8 uger og ja fornyet mit liv det har jeg.... jeg har brugt alt i din bog fra start til slut og det virker!!
har tabt 10,4 kg
20 cm i taljen
17,5 cm om hoften
15 cm om ryggen

jeg er blevet mere glad og udadvendt
mere frisk og livlig ( glimtet i øjet er kommet tilbage)
Har fået det meget bedre med min mand
har mere overskud til min søn
er glad for min krop (er dog ikke helt nået mit mål endnu men det kommer langsomt)
hele min krop fungerer bedre

Så TAK af hele mit hjerte, du er min engel.

Da jeg havde gennemført så tænkte jeg.. ej jeg har nu savnet en lasagne med kød og pasta og hele svineriet så det lavede jeg for ligesom at belønne mig selv..... SKUFFET det blev jeg - lasagnen var slet ikke noget at råbe hurra for og oppustet og dårlig tilpas blev jeg ( under hele måltidet ønskede jeg at jeg havde lavet en vegetarlasagne istedet for )
Så jeg må sige ens dårlige vaner er virkelig blevet skubbet væk!!

Tilslut vil jeg lige rose denne side - super lækkert design og nemt at finde rundt i !!!

Kæmpe knuser Anja

wii
25 Jul 2006, 13:55
Tak for rosen....:)

Tilslut vil jeg lige rose denne side - super lækkert design og nemt
at finde rundt i !!!

Lene Hansson
28 Jul 2006, 15:05
Kære Anja!
Det var vel nok en dejlig historie og jeg er meget glad på dine vegne! Stort TILLYKKE!:p
Nu må du så huske at holde ved, dette er jo en ny livsstil og ikke blot en kur. Du vil få glæde af at melde dig til vores nye chat VIP forum, de rgår i luften 1.9. Så kan du tale med andre på disse sider, som også lever efter denne livsstil.
Godt gået!

PS: Tænkte på om vi måtte bruge din fantastiske historie i vores næste Nyhedsbrev, der kommer til september?

Knus fra Lene Hansson :D