PDA

Se fuld version : Angst

diamia
20 Jul 2006, 15:37
Hej Lene.
Jeg har købt din bog "du er hvad du spiser". Jeg ved godt at det er bedst at spise sundt, men ved du om det vil kunne hjælpe på min angst?
Jeg vil starte op med din kostplan, men starte lige så stille op, for jeg er lidt bange for at jeg vil droppe det, hvis udrensningen bliver for slemt.
Kan man godt få det dårligt af kun at spise frugt om morgenen?
Jeg plejer nemlig at skulle have noget at spise så snart jeg vågner og er lidt bekymret for om jeg nu får det skidt, når jeg ikke får mit brød om morgenen
Ville ønske at jeg turde tilmelde mig til "du er hvad du spiser" på tv3, for jeg trænger virkelig til et blidt puf i ryggen.
Jeg tror jo selv på at der er en sammenhæng mellem psyken (min angst) og kosten, men hvor er det svært at få sig selv igang
Kærlig hilsen diana

Maria Schytt
08 Aug 2006, 12:46
Kære Diana,

Ingen tvivl om at kosten også har stor betydning for vores mentale velbefindende, og at en kostændring højst sandsynligt ville kunne hjælpe dig (giver balance både i krop og sind). Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men vil anbefale dig en personlig kostvejledning hos os, da det – især i din situation – er vigtigt med den personlige kontakt. Har du mulighed for, at besøge os i KBH?

Jeg kan ikke svare dig kort og kontant på dine kostspørgsmål, da det kommer an på mange ting. Det med at blive dårlig om morgenen, hvis man ikke får noget at spise, handler om at du skal ha’ stabiliseret dit blodsukker.

Håber du vender tilbage til os.

Kærlige og opmuntrende hilsner
Maria