PDA

Se fuld version : vedr. basekuren mv.

Mischelle
06 Jun 2006, 22:44
Hejsa.

Jeg har købt FORNY DIT LIV PÅ 8 UGER samt DU ER HVAD DU SPISER.

I Forny dit liv, er der en basekur, hvor man skal lave et opkog med bl.a hvidløg og grofthakkede løg.
God bog, nu hvor jeg selv arbejder med det alternative samt er buddhist.

Jeg er allergisk overfor løg, så hvad gør jeg ?!

Det samme gælder når jeg kigger på de andre opskrifter..
Jeg slår ud af tomat og hvad med ting man ikke kan lide, som f.eks. advokado, ost mv. ?!
Jo mere jeg læser, des flere spørgsmål får jeg!

Jeg prøvede for 1 år siden, at få et barn med min daværende kæreste, det endte i 6 mdr. med hormoninsprøjtninger dag ud og ind og der tog jeg over 10 kilo på og fik underlige røde knopper på kroppen.
Jeg spiser sundt, tager kosttilskud og bruger blomstermedicin mv. men kan ikke komme af med de kilo og knopper, som om kroppen holder på dem.
Har ikke problemer med afføring, aldrig haft det og har fået taget en masse test samt vitamin/mineraltest ALT er fint.
Har prøvet udrensningspiller fra MATAS, lymfredrænage på klinik, men de hænger ved, de dumme kilo.
Og knopperne også.
Jeg spiser frugt/grønt, magert kød eller fisk, lidt groft brød, kerner og nødder, samt drikker soyamælk.
Drikker grøn te og urte te samt spiser riskiks.
Spiser jeg usundt, er det mørkt chokolade og yoghurt is, er desværre ikke hellig, kun et menneske.

Så du mig, ville du tror jeg spiste slik og snak og sovs hele dagen.
Selv min mor, der bor her, fatter det ikke.

Jeg har IKKE råd til konsultation, da jeg skal ind og studere på SU de næste mange år, fordi jeg gerne vil læse til sygeplejerske.

Selv naturlægeren tager mindst 1200 kr. for konsultationer.

Hjællllllllllllllllllllllllllllllllp !!!

Tusinde tak for nogle gode bøger, jeg har bestilt syre/base kit til 21 dage og håber på noget hjælp der.

Kærlige & varme tanker,

Mischelle.

Rikke Jeppesen
15 Jun 2006, 10:28
Hej Mischelle

Det er klart, at du ikke skal spise madvarer, som du ikke kan tåle. Så du må simpelthen udelade de ting fra retterne, eller slet ikke vælge de retter, hvor der f.eks. er tomat i. Du kan jo altid, hvis du følger bogen "Forny dit liv på 8 uger", bytte om på retterne, så du bruger en ret fra en anden dag. Du kan også selv sammensætte en ret, hvis du har styr på kombinationsprincipperne og syre/base-principperne.

Held og lykke med det.

Mvh
Rikke Jeppesen