PDA

Se fuld version : Jeg er lige hoppet med her

andedun
24 May 2006, 15:21
Jeg har lige tilmeldt mig forummet og jeg mangler en "Goddag, her er jeg" - mulighed...

Derfor kommer den her.....

Jeg prøver desperat at tabe omkring 17 kilo efter 3 graviditeter, så jeg undgår at få sukkersyge i fremtiden - jeg havde sukkersyge mens jeg var gravid. Det er for alt i verden ikke noget jeg ønsker at leve med resten af mit liv, så nu må der ske noget aktivt.

Jeg glæder mig til at tage del i forummet og prøve at få aflagt de 1000-vis af dårlige vaner jeg har. Det er meget svært at få et madbudget på 2000,- om måneden til hele familien til at hænge sammen, når ikke alle måltider hovedsageligt skal bestå af kartofler eller brød, men der må jo være en løsning - andre finder den jo.

Jeg nægter at veje min mad resten af livet og derfor må og skal det lykkes at få ændret livsstil på denne måde.

Der ud over SKAL jeg have bugt med min chokolade-afhængighed. Jeg spiser stort setkun mørk chokolade 86% - jeg kan ikke have det liggende. Jeg kan spise op til 3 plader i træk og har slet ikke den stopklods andre har med mørk chokolade. Jeg får heller ikke ondt i maven. Det er nok den største hurdle...

Vi spiser stort set ikke fast food og næsten udelukkende rugbrød og fuldkornsprodukter, men alt alt for meget af det. Det store problem er jo at det er det, der er billigst...

Vi prøver ihærdigt at kvitte slik og is. Det er meget, meget svært. Det lykkes i perioder, men så tager det overhånd i andre.

Jeg er glad for at have fundet det her forum og håber virkelig at kunne hente en rygrad her :-D

andedun