Dansemus
20 May 2006, 12:49
Hej Lene Hansson.
Jeg er begyndt at spise efter dine anbefalinger og det går rigtig godt.
Jeg har længe ønsket at finde en livsstil hvor det er ok at spise rigtig meget frugt..! Så at spise frugt fra morgen til frokst er lige noget for mig..:-)
Jeg har både "du er hvad du spiser" og din nye kogebog..
Jeg har bare lige nogle spørgsmål vedr. mellemmåltiderne..
Jeg står op omkring kl. 7 hver morgen og spiser så frugt indtil kl. 13 hvor jeg spiser frokost. Men omkring kl. 16 bliver jeg sulten igen..
Hvad kan jeg spiser der klokken 16 når sulten melder sig??
Hvad med et par gulerødder og en grovbolle eller speltbolle fra bageren??
Hvad skal der være i en grovbolle for at det er en grovbolle?? Det er jo ret nemt at blive forvirret med alt det de skriver på de forskellige pakker..
Hvilken grovboller kan man købe?? Eller er det bedre at lave dem selv?? I så fald, har du en opskrift?? jeg syntes kun jeg kan se en opskrift på et brød og ikke en bolle i din kogebog..
Når jeg har spist et mellemmåltid så skal jeg igen vente 3 - 4 timer med aftensmad ik??
Jeg håber du kan hjælpe mig med nogle gode forslag..
Tak for nogle rigtig gode programmer hvor man får god inspiration..:-)
Mange hilsner fra dansemusen..
Jeg er begyndt at spise efter dine anbefalinger og det går rigtig godt.
Jeg har længe ønsket at finde en livsstil hvor det er ok at spise rigtig meget frugt..! Så at spise frugt fra morgen til frokst er lige noget for mig..:-)
Jeg har både "du er hvad du spiser" og din nye kogebog..
Jeg har bare lige nogle spørgsmål vedr. mellemmåltiderne..
Jeg står op omkring kl. 7 hver morgen og spiser så frugt indtil kl. 13 hvor jeg spiser frokost. Men omkring kl. 16 bliver jeg sulten igen..
Hvad kan jeg spiser der klokken 16 når sulten melder sig??
Hvad med et par gulerødder og en grovbolle eller speltbolle fra bageren??
Hvad skal der være i en grovbolle for at det er en grovbolle?? Det er jo ret nemt at blive forvirret med alt det de skriver på de forskellige pakker..
Hvilken grovboller kan man købe?? Eller er det bedre at lave dem selv?? I så fald, har du en opskrift?? jeg syntes kun jeg kan se en opskrift på et brød og ikke en bolle i din kogebog..
Når jeg har spist et mellemmåltid så skal jeg igen vente 3 - 4 timer med aftensmad ik??
Jeg håber du kan hjælpe mig med nogle gode forslag..
Tak for nogle rigtig gode programmer hvor man får god inspiration..:-)
Mange hilsner fra dansemusen..