PDA

Se fuld version : Mangler vitaminer

hansen
19 May 2006, 09:13
Hej

Jeg er bare så træt hele tiden, hvad er det jeg skal spise for at få mere energi. Jeg står tidligt op og laver 45 min. motion, fordi jeg ved at når jeg kommer hjem fra arbejde så er jeg så træt at jeg kan sove til næste morgen, så det er umuligt for mig at lave noget andet end de praktiske ting der skal gøres når man har to drenge på 4 og 6 år.

Jeg har i lang tid spist frugt til morgen men der er selvfølgelig andre ting jeg kan gøre bedre, det er bare svært når engergien er helt væk.

Hilsen Hansen

Rikke Jeppesen
20 May 2006, 10:23
Hej Hansen

Det er ikke så nemt for mig lige her at vurdere, hvad det er, du mangler, men det er da helt klart, at du mangler et eller andet.

Jeg vil foreslå dig at få lavet en vitamintest hos en homøopat eller lignende. Det kan du slå op på nettet. Eller endnu bedre, hvis du bor i nærheden af Kbh., så kunne du tage på Medital Klinik og få lavet et livsstilstjek. Så får du et præcist billede af, hvilke organer der mangler energi, og du kan blive vejledt herudfra.

Når det er sagt, så vil jeg jo anbefale dig, at du følger Lenes principper helt. Det giver mere energi, og så er du også sikker på, at du får nok frugt og grønt i løbet af en dag. Du skal jo have MINDST 600 gram frugt og grønt på en dag ifølge de gængse anbefalinger. Derudover skal du jo også have de rigtige fedtstoffer såsom omega 3 og omega 6-fedtsyrer.

Men jeg ville få taget en test, hvis jeg var dig.

De bedste hilsner
Rikke Jeppesen