PDA

Se fuld version : Jeg ved ikke hvor og hvordan!

Lulle
18 May 2006, 22:12
Hej alle sammen..

Jeg er en pige på 20 år, jeg vejer 77 kg og er kun 1,64 høj. Jeg har prøvet en masse forskellige slankekurer, men det har ikke rigtig virket overhovedet, så har hurtig omgivet. Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme igang, og hvad der er bedst for mig.
Mit humør er dårligt, og jeg har det bedst, hvis jeg kan få mig en ekstra time at sove i om dagen. Jeg mangler en masse energi.
Det væreste er i øjeblikket, at jeg stort set ikke må lave noget, fordi jeg har fået en alvorlig rygsskade, så begynder jeg jo pludselig og tage voldsomt på igen. Der går en del måneder før de ved, hvornår jeg er på benene igen, så vær sød at hjælpe mig med at komme af med nogle af kiloene og holde det ved lige!

Med venlig hilsen Lulle...

Rikke Jeppesen
21 May 2006, 08:56
Hej Lulle

Det er jo svært at hjælpe dig her over mail. Måske kunne du være interesseret i personlig vejledning i Lenes principper af mig - hvis du har mulighed for at komme til dgi-byen i Kbh?

Du kan se her, hvad jeg tilbyder:

http://www.lenehansson.dk/kurser.asp?articleid=13

Ellers vil jeg anbefale dig at investere i bogen "Forny dit liv på 8 uger" af Lene Hansson. Den er meget nem at følge, har dagbogsfunktion samt indkøbslister og opskrifter.

Venlig hilsen
Rikke Jeppesen