PDA

Se fuld version : Ny livstil men ikke så meget vægttab, hvad gør jeg?

karina86
18 May 2006, 22:21
Hej Lene.

Jeg ser dine programmer hver gang men har et spørgsmål:

Jeg trænger ikke til at tabe mig kun 4 kg, men tænkte på at hvis man går efter dine opskrifter i bøgerne om man så taber sig meget?

Jeg vil gerne ha ny livsstil men som sagt ikke tabe mig så meget, men maden ser vildt dejlig ud.

Hilsen Karina

Rikke Jeppesen
20 May 2006, 09:27
Hej Karina

Du kan sagtens følge Lenes principper og få noget ud af det, selvom du ikke skal tabe dig. Det handler netop om sundhed, og da det er den naturlige måde at gøre det på, så vil din vægt også stabilisere sig dér, hvor det er naturligt for dig.

Taber du dig alligevel (for meget), så øger du blot mængden af den samme mad, og sørger for at spise masser af mellemmåltider såsom nødder og tørret frugt. Du kan også tage et stykke mørk økologisk chokolade med minimum 70% kakaoindhold, hvilket også indeholder en masse sunde stoffer.
Du kan også starte dagen med at spise et måltid, der indeholder grove kornprodukter f.eks. en god müsli (uden tilsat sukker!) med rismælk og så spise frugt resten af formiddagen. Men det skal du ikke gøre i starten, hvis du ønsker en udrensning - så skal du holde dig til frugten.

Håber det var svar nok.

Venlig hilsen
Rikke Jeppesen