PDA

Se fuld version : Homonforstyrrelser og overvægt

Liselotte
15 May 2006, 13:37
Hej.. Jeg ved ikke om det høre til herinde i Graviditetforummet men nu prøver jeg..

Jeg er 39 år og har planer om at vil være gravid inden for det kommende år. I februar 2004 fik jeg en spontan abort og siden har jeg haft menstratutionsproblemer. Dvs at nogle gang får jeg ingen mens op til 3 måneder.. Jeg har været ved læge men jeg synes ikke at jeg blev taget særlig alvorligt..
Nu til nogle fact om mig.. Jeg vejer 90,1 kg idag til en højde på 172 cm. I 1997 tabte jeg mig 45 kg efter Lene Hansson pricipper. Jeg vejede efter vægttab 82 kg og holdt den til 2004..
Nu har jeg taget en del på igen og jeg lever igen efter Lenes priccipper hvilket at jeg har det utroligt godt med..
Jeg har været igang i 2 uger og har tabt mig 1,7 kg..

Nu til mit spørgsmål..
Er der nogle ting som kan hjælpe mig til at få en mere reglmæssigt mens igen.. Der mener om der er nogle grønsager eller i denne dur som hjælper.

Det er ved at være et stort problem for mig da jeg ikke har nogle børn endnu..

På forhånd tak

Med venlig hilsen Liselotte

Rikke Jeppesen
07 Jun 2006, 21:55
Hej Liselotte

Se venligst mit svar til "Bamsen" fra idag d. 7/6.

Yderligere er det vigtigt, at du har balance i hormonet østrogen, som også er med til at styre den kvindelige menstruationscyklus.
Her er det vigtigt at få B6-vitamin, som findes i brune ris, alle former for kål, appelsiner, citroner, avocado, bananer, papaja, valnødder, solsikkefrø, gulerødder, tørrede bønner, grønne grøntsager og gær.

Venlig hilsen
Rikke Jeppesen