hej ... tak for det gode råd om at købe bogen for ny dit liv på 8 uger. efter jeg er gået i gang med bogen og spiser efter den, så godt jeg jeg kan har jeg fået gang i min mave igen , skønt! men den ser stadivæk stor ud, hvornår kan jg regne med at den falder igen, jeg mener sådan så jeg ikke ser gravid ud?jeg vil høre hvor finder jeg urte salt henne? og hvad kan jeg gøre ved min hud da jeg får bumser i ansigtet og det er ikke så fedt når man er 32 år. kh Britt
Rikke Jeppesen
20 May 2006, 09:06
Hej Britt
Du er igennem en udrensning, og jeg kan desværre ikke give dig nogen tidshorisont for hvornår du ikke længere renser ud, og altså hvornår bumser og oppustet mave forsvinder.
Det er vidt forskelligt fra person til person, hvor lang tid udrensningen varer. Det afhænger jo også af, hvor længe man har levet usundt, om man har taget meget medicin igennem ens liv osv. Jo mere syg, jo mere usundt man har levet, og jo mere medicin man har taget - og i hvor lang tid - jo længere tid tager det at få renset det hele ud.
Jeg er også 32 år, og døjer også med uren hud nu, efter jeg er gået over til at leve efter Lene Hanssons principper, og det er surt, men man må se positivt på det og tænke på, at det jo netop er fordi, man gør noget godt for sig selv og sit helbred.
Urtesalt fåes i helsekostbutikker.
Venlig hilsen
Rikke Jeppesen