PDA

Se fuld version : Psykisk sygdom

tuttelin
12 May 2006, 22:15
Hejsa

Jeg er en 23 årig pige der lider af borderline og får en del medicin for det. Mit spørgsmål går på om der er nogle forholdsregler hvad angår udrensning og medicin?
MVH Karin

Lene Hansson
13 May 2006, 20:35
Hej Karin!

Du vil få glæde af at leve så sundt som overhovedet muligt, så tillykke med din beslutning om dette. Jo sundere du lever, jo mere balance vil der komme i dit liv, både fysisk og psykisk, me jeg vil anbefale dig at du starter langsomt, det vil minimere udrensningen.

Istedet for at lave om på alt i din nuværende livsstil, så gør det gradvist, over 4 uger. Før dagbog så du hele tiden kan se hvad der er nyt i forhold til før, dette kan give dig et godt overblik og ro, når du mærker en fysisk forandring i din krop.

For ca. 18 måneder siden havde jeg en pige på 30 år i konsultation med Borderline. Hun oplevede på bare 8 uger, at få mere overblik, energi og glæde i hverdagen, samt hun tabte 6 kilo og blev meget glad for den motionsform som jeg præsenterede hende for, nemlig yoga! Hendes mål var ikke det store vægttab i det hele taget, det var blot at få nogle sundere kost- og levevaner.

Start f.eks. således med dine ændringer:

uge 1 med frugten om morgenen
uge 2 med ny frokost
uge 3 med ny aftensmad
uge 4 med motion

Og så er du godt på vej!

Held og lykke til dig!

Lene Hansson