PDA

Se fuld version : Hvad skal jeg lave om på?

tinamus
11 May 2006, 22:28
Hej!
Jeg er en pige på 33 år som vejer 95 kg og er 1,72m høj. En typisk dag hvad angår min kost er som følger:
morgenmad - 1 stk. rugbrød m. 1/2 skive skinke samt en tomat´+ 1 glas kærnemælk
Frokost: 1 skive rugbrød m skinke el andet magert pålæg, et stort stykke agurk
Aftensmad: ca. 150g. mager kød, 1-2 kartofler, 150-200g grøntsager.
Derudover spiser jeg 2-3 mellemmåltider bestående af gulerødder og frugt
I løbet af eftermiddagen og aftenen får jeg så desuden 1 øl og 1-2 glas rødvin.
Jeg motionerer 30 min hver morgen og ca 1/2 - 1 hel time hver aften i form af gåture.
- MEN JEG TABER MIG STORT SET IKKE!
<hvad gør jeg forkert?

Jeg håber du kan hjælpe, for jeg er snart ved at give op:-(

Venlig hilsen
Tinamus

Lene Hansson
11 May 2006, 22:38
Hej med dig!

For det første skal du ikke - overhovedet ikke - drikke alkohol når du vil tabe dig. Det stopper nemlig vægttabet med det samme.

Så skal du droppe alt brød om morgenen og udskifte med frugt og frugtsmoothies, lære at kombinere din kost korrekt og spise mere frugt og grønt i det hele tage - friske varer!

Så Tina...det er stort set alt hvad du gør, der er forkert :/ .

Det er dog godt at du spiser frugt og grønt til mellemmåltid og at du motionerer, det skal du blive ved med.

Dine grøntsager til aftensmaden går jeg ud fra er kogte eller lignende, dvs. død mad uden nogen særlig næring.

Jeg vil anbefale dig, at du investerer i en af de bøger jeg har skrevet, f.eks. "Kogebogen" eller "Du er hvad du spiser", deri kan du læse om kostprincipperne og blive inspireret af alle de lækre og nemme opskrifter.

Skulle du lige afprøve livsstilen først, finder du en masse gratis opskrifter her på lenehansson.dk klik ind på menuen "Livsstil".

Bøgerne kan du bestille i min net-shop...

Så der er en forklaring på hvorfor du ikke bliver mindre, det er nu du kan gøre en indsats og ændre din livsstil - på den sunde måde :P

Held og lykke til dig...

Bedste hilsen fra

Lene Hansson