PDA

Se fuld version : Ryg- & menstruationssmerter

Marianne1980
09 May 2006, 22:55
Hej

Jeg døjer med smerter i ryggen (næsten dagligt) og får forebyggende behandling hos en Kiropraktor. Men jeg tænker på om der er nogen bestemte fødevarer jeg skal koncentrere mig om, for at forbedre dette? Jeg er 1,67 cm høj og vejer 80,5 kg. Mit mål er 69 kg.

Jeg er lige stoppet med p-piller, da jeg ikke er så vild med at tage kunstige hormoner (har taget dem, da jeg har for mange mandlige hormoner i kroppen (PCO), men vil spise mig til en sund krop istedet). Jeg døjer med PMS og menstruationssmerter, og af erfaring ved jeg, at det er MEGET værre med smerter, når jeg ikke tar p-piller. Og har heller ikke vild meget lyst til, at tage smertestillende medicin.

Jeg mener at magnesium skulle være godt? Er det sandt, og hvad kan jeg ellers gøre i forhold til kosten?

...mener også at motion & sex er godt mod smerter... pga. endorfiner som vist er smertestillende...!

På forhånd tak for hjælpen!!!

Lene Hansson
11 May 2006, 18:36
Hej Marianne!
Det kan hjælpe din krop, at du lever efter syre/base balancen, idet det vil påvirke din hormonbalance og det er den det er galt med, når du har det som du beskriver. Hvis jeg var dig, ville jeg opsøge en god alternativ behandler, der kan mere end en kiropraktor, smerter i ryggen er også forbundet med en indre ubalance, alt efter hvor smerterne sidder.
Motion, sex, kærlighed, latter, yoga, sund mad og drikke er godt for kroppen, alt hvad der er naturligt vil hjælpe dig.
Prøv at kontakte Medital klinik på tlf.: 39 43 39 39, de har et bestemt slags udstyr der gør dem i stand til at se, hvor der inde i kroppen, findes ubalancer og derefter give dig akupunktur m.m.

Held og lykke :O

Lene Hansson