PDA

Se fuld version : frugt om morgenen og natte arbejde

lakridsen
09 May 2006, 12:53
Hej...

Jeg er helt ny herinde og helt ny inde for alt det her med lene hansson principperne...

Jeg har set nogle af programmerne på tv 3 og har lige købt bogen : Lene hanssons kogebog med opskrifter på syre og base kost.

jeg har forstået man skal spise frugt indtil klokken 12 hver dag, men jeg arbejder som nattevagt 14 dage om måneden. Hvad gør man så for der ligger man jo og sover ? skal man så bare spise frugt når man vågner..?

Er der en nemmere måde at komme ind i kost principperne for syntes det meget svært og svært at overskue hvad man må osv...

det kunne være rart at få hjælp som dem på tv, men ikke komme på tv *griner*

Vil tilsidst sige at det med mad og opskrifter til døren hvis lige er noget for mig..
det måske lidt nemmere at komme igang så...

mange hilsner
lene :)

Rikke Jeppesen
11 May 2006, 16:24
Hej Lene

Ja, når du arbejder om natten, så skal du bare spise frugt de første 4 timer, efter du er stået op, lige meget hvad tid på døgnet det så er.

Du kunne måske bruge Lenes bog "Forny dit liv på 8 uger" som en hjælp. Den er meget nem at gå til og fortæller dig dag for dag, hvad du skal gøre. Desuden har den opskrifter og indkøbslister til hver uge.

Ønsker du personlig vejledning i Lenes principper uden at komme på tv, så se her:

http://www.lenehansson.dk/kurser.asp?articleid=13

Held og lykke med din nye livsstil.

Venlig hilsen
Rikke Jeppesen