PDA

Se fuld version : Urtete

Louise Bach
05 May 2006, 17:07
Hej

Jeg har længe kørt med en "selv mixet" urteblanding m. henblik på udrensning af lever & nyrer. Den består af følgende urter:

brændnælde
gyldenris
morgenfrue
grøn te

men jeg kom til at tænke på, om jeg mon blander korrekt (rette mængder) for jeg blander bare 2 skefulde af hver slags urt i en kande og så hælder kogt vand, der har stået 1 eller 2 min., henover og lader trække i 5-8 min.

Men, et eller andet siger mig at "linen" knækker et sted, jeg kan godtnok mærke en lille ændring (f.eks flere toiletbesøg i starten, bliver lidt friskere, slankes en smule), men er det godtnok? skal der andet til? og hvad med "Chlorella" feks "den grønne perle"...hvorfor er/bliver den aldrig nævnt i forbindelse med en udrensning?

På forhånd tak
Louise Bach

Rikke Jeppesen
11 May 2006, 15:07
Hej Louise

Din hjemmelavede te indeholder en masse gode stoffer, men der er bare det ved det, at du bruger grøn te, som er syredannende. For at få en optimal udrensende effekt, så skal du bruge "ren" urtete, som er basedannende. Du ville få mere ud af at drikke Lene Hanssons syre/base-te - den er 100% basedannende og udrensende.

Chlorella er et fint kosttilskud, som du med fordel kan tage i forbindelse med din udrensning.

Mvh
Rikke Jeppesen