PDA

Se fuld version : Hjælp mig

RR22
04 May 2006, 23:03
jeg er en frisk pige på 22 år som i de sidst 4 år har prøvet på at tabe mig. det går godt til tider hvor jeg spiser sundt træner fitness og løber på rulleskøjter. men det holder ikk længe før jeg falder i de søde sager igen og ikk kan holde modet oppe..
og siden jul har jeg taget 7kg på som jeg gerne vil smide igen men HVORDAN hvad gør jeg for ikk at falde i igen for jeg vil virkelig gerne tabe mig og denne gang har jeg virkelig modet på det..
Men det sjove a det hele jeg er i lære som bager og når jeg er på arbejde har jeg ikk svært ved at holde mig væk fra lækkerierne.
men så snart det bliver weekend sætter jeg mig i sofaen sammen med kæresten så kommer der hurtig is og slik på bordet.
jeg sys ikk selv jeg spiser så meget usund men fedet det kommer som lyn fra en lys himmel.

håber du/i kan give mig nogen gode råd og hvilken bog der vil være bedst for mig når jeg gerne vil dyrke motion og spise sundt.
mange kærlig hilsner RR

Lene Hansson
04 May 2006, 23:17
Hey RR!

Så må du igang med et slankeprogram (rettere sagt:et sundt livsstilsprogram), jeg vil anbefale dig at investere i bogen "Forny dit liv på 8 uger" (Borgens forlag) der indeholder en 8 ugers kostplan, indkøbslister, opskrifter m.m.

Det kan være dit blodsukker den er gal med, når du har en sød tand, eller måske noget mentalt? Det er ikke altid vi selv er bevidste om vores spisemønstre, men hvad om du istedet for slik, satte et lækkert fad med gulerodsstængler, agurkeskiver, nødder og skåret frugt på bordet, når det bliver weekend?

Du skal gøre noget der permanent kan holde din vægt nede og der er kun en vej; du skal ændre livsstil!. Slankekure duer ikke til noget, du skriver jo også selv, at det kun holder for en tid, sammen med motionen.

Så nu er det igang, du kan læse mere på mine hjememsider under menuen "Livsstil"....

Bedste hilsen fra

Lene Hansson