PDA

Se fuld version : Har problemer med udrensning af mine tarme

Anton1982
04 May 2006, 22:07
Hej jeg undskylder meget hvis dette ikke er det rigtige sted at skrive omkring dette emne, men det var mit bedste bud. =)

Problemet er at jeg i længere tid har haft problemer med maven, hvilket resulterer i at jeg har svært ved at komme af med min afføring og mine mave puster sig op.
Jeg har gentagne gange været hos lægen men det eneste de siger er at jeg skal prøve endnu en ny pille. Troen på at dette er en god løsning ligger dog rigtig langt væk.
Efter at havde set "du er hvad du spiser" osv, er jeg begyndt at mistænke min kost. Kan dette være problemet ??

Jeg er 198cm høj og vejer i øjeblikket 113 kg, så jeg er godt klar over min overvægt, og prøver dog også at gøre noget ved det.

Men hvis du kunne komme med lidt hjælp til maven ville det bare være supper lækkert, da jeg næsten er ved at miste håbet med hensyn til dette.

Lene Hansson
04 May 2006, 22:11
Kære Anton!

Dit problem ligger helt sikkert i dine kostvaner. Forstoppelse og oppustet mave har med forkert blanding af din mad at gøre.
Det vil være en rigtig god ide for dig, at kostkombinere, dvs. at lære at blande din mad korrekt. Det kan du læse mere om på mine hjemmesider, under menuen "Livsstil". og jeg vil anbefale dig at investere i bogen "Du er hvad du spiser", den finder du i net-shoppen, ligeledes på disse hjemmesider.

Held og lykke!

Lene Hansson