hej jeg har virkelig brug for hjælp. jeg har tager 10 kg efter en lang periode med syge dom. når jeg står og kigger på mig selv ser jeg gravid ud jeg har prøvet mange forskellige udrensninger men jeg syntes ikke de hjælper.jeg er meget øm hvis man får taget fat i mig. hvad skal jeg gøre for at få den bedste udrensning. jeg gå ikke på toitette hver dag kun 1-2 gange om ugen.
kh. Britt
Rikke Jeppesen
25 Apr 2006, 11:24
Hej Britt
Det lyder ikke godt. Især ikke med så få toiletbesøg hver uge! Jeg kan godt forstå, hvis du ikke har det super godt.
Du skal starte på Lenes principper. Det er utroligt vigtigt, at du sørger for at drikke nok vand, så du på den måde kan få gang i din fordøjelse, dvs 2 liter om dagen - frisk vand! Og så er det vigtigt, at du sørger for at overholde principperne mht. kombinationen af måltiderne.
Du kan starte ud med syre/base-kittet, hvis du vil have en hurtig og effektiv udrensning. Men vær opmærksom på, at udrensningssymptomerne kan være slemme, så du kan få det dårligt i starten. Men det er helt almindeligt. Du kan også starte på en af Lenes bøger - "Forny dit liv på 8 uger", ville nok være god for dig.
Har du brug for personlig kostvejledning, så se mit svar under "Kostvejledning"s-kategorien.
Jeg håber, du kommer igang og får det bedre.
Mvh
Rikke Jeppesen