PDA

Se fuld version : udrensning

Buller
11 Apr 2006, 09:48
Hejsa..

Jeg har været igang med 'forny dit liv på 8 uger' i ca 2 uger nu. Den sidste uges tid har jeg hostet en del især ved sengetid, jeg har en fornemmelse af at det kilder i halsen og mine lunger hyler. kan det have noget at gøre med at jeg udrenser el er det bare en lille virus jeg har anskaffet mig?

I bogen 'forny dit liv på 8 uger' står der en kur beskrevet der varer 3 uger den hedder 'en udrensende kur på 3 uger' kan man godt gå på den midt i 8-ugers kuren og så forsætte de sidte uger bagfter. Jeg har et mål om at tabe mig nogle kilo inden 2. maj. Ville være effektivt og ta en udrensningskur enten den i bogen eller syre-base kittet og så derefter forsætte videre på forny dit liv kuren???

Rikke Jeppesen
25 Apr 2006, 11:03
Hej Buller

Din hoste kan være enten det ene eller det andet. Det er ikke usædvanligt at opleve det i form af en udrensning, men det kan jo også bare være en lille virus...

Du kan sagtens "indsætte" en ekstra udrensningskur midt i dit 8-ugers forløb. Både syre/base-kittet og kuren i bogen er effektive, så der må du vælge ud fra, hvad du synes, der passer bedst til dig.

Håber det stadig går godt med din nye livsstil.

Mvh
Rikke Jeppesen