PDA

Se fuld version : Hvordan kommer jeg i gang

mcnma
06 Apr 2006, 23:06
Hej Jeg ser med glæde dit program og vil meget gerne følge den samme kur. Jeg er blot ikke til Tv på nogen måder. Hvis jeg selv vil igang, hvad gør jeg så helt præcist. Køber jeg en bestemt bog, er det samme program du giver de folk der deltagere i de 8 uger. Jeg har været med i vægtvogterne hvor jeg på 14 uger tabte 15 kg, men efter min sidste fødsel er de desværre alle der igen.
Jeg har viljen men jeg mangler simpelthen ideerne til madplanen. Kan du hjælpe med hvordan jeg kommer igang.

På forhånd tak.

Rikke Jeppesen
09 Apr 2006, 14:26
Hejsa

Du kan "sagtens" lægge din kost om til Lenes principper på egen hånd ved at læse og følge en af hendes bøger. Hvis du ønsker et 8 ugers forløb, hvor der er indkøbslister og opskrifter til, så vil jeg anbefale dig bogen, der hedder "Forny dit liv på 8 uger" (den er især god, hvis du ikke kender så meget til principperne i forvejen).

Hvis du føler, at du ikke kan klare det på egen hånd, så kan du få personlig vejledning i Lenes principper af mig. Det kræver dog, at du har mulighed for at komme til dgi-byen i Kbh. 5 gange i løbet af 8 uger.

Du kan læse mere om den personlige vejledning her

http://www.lenehansson.dk/kurser.asp?articleid=13

De venligste hilsner,
Rikke Jeppesen