PDA

Se fuld version : fysisk syg, kan ikke motionerer - hvad så???

jane bartholdy tami
17 Aug 2008, 13:17
Hej, det var svært at komme til at skrive. der kunne være et klik sted til - stil spørgsmål.:rolleyes:

Men nu mit problem, jeg er 56 år vejer 94 kg, og har stået stille på den vægt i nu 2 år. Jeg har været på livsstils kursus på Brædstrup hospital. Men men , taber ikke i vægt.:mad:

Jeg har været syg de seneste næsten 4 år, er ryg opereret flere gange og skal igen til oktober. Har stærke smerter og er i rimelig smertebehandling. Men jeg kan ikke motionerer, kan nogle dage slet ikke gå, nogle dage cykle en meget lille tur til supermarkedet.:(

Alt i alt får for meget smertemedicin / men det der er nødvendigt.
Kan ikke motionerer, hvordan sætter jeg mere gang i forbrændingen??
venligst Jane bartholdy tamimi :)

Mette Borup Frandsen
18 Aug 2008, 18:29
Hej Jane

Når kroppen er i smerte og du tager smertestillende, så er det ikke lige vægttab kroppen tænker på. Så det der er vigtigt for dig er at få kroppen i balance, for så skal vægttabet nok komme.

Når du tager og har fået meget medicin, så giver det rigtigt meget syre i kroppen. Når kroppen er oversyret, så reagerer den ved at ophobe væske, og den væske kan du ikke komme af med før du gør noget ved din syre-base balance. Så du skal spise masser og masser af basedannende fødevarer - masser af frugt og grønt. Så burde vægttabet komme - også selvom du ikke dyrker motion.

Oveni kan jeg anbefale dig det der hedder Grøn te ekstrakt. Det er et kraftigt antioxidant, som du sikkert godt kan trænge til, men samtidig sætter det forbrændingen godt og grundigt i vejret.

Så der er lidt at gå i gang med :)

Held og lykke med det hele.

Med venlig hilsen
Mette Borup Frandsen