Hej, jeg er 'helt ny'. Jeg har købt bogen '....8 uger'. Har læst at hvis man har tendens til migræne kan man godt forvente at det kommer tilbage især i starten af de 8 uger. Allerede i går aftes fik jeg migræne, og har det også i dag. Jeg er i tvivl om jeg skal tage nogle migrænepiller (apotek), som jeg har fra tidligere anfald, eller hvad jeg skal gøre. Vil det at jeg tager pillerne skubbe problemet ud? Skal jeg bare acceptere migrænen her til at starte med? Jeg har bestilt VEGAtjek til 2/9. Men indtil da, hvad er jeres/dit råd? Hilsen Henriette
Maja Skov Hansen
15 Aug 2008, 14:51
Hej Henriette,
Det er bedst, hvis du kan undgå at tage smertestillende medicin, da det modarbejder den udrensning, som din krop er ved at gennemgå. For personer der lider af migræneanfald, er det desværre meget almindeligt, at migrænen blusser op i starten af en udrensning. Det er selvfølgelig irriterende, men det er egentlig kun et tegn på, at kroppen bliver udrenset for affaldsstoffer, som kan være medvirkende til fremkalde migræneanfald.
Migræne kan også skyldes ubalancer i kroppen. Et VEGA Helbredstjek vil vise, om det er tilfældet, så det er en rigtig god idé, at du får lavet et VEGA Helbredstjek.
Rigtig god bedring!
Med venlig hilsen
Maja Skov Hansen