PDA

Se fuld version : Rulleskøjter...

Paige
11 Aug 2008, 10:17
Hej Lene (og alle i andre selvfølgelig)

Jeg fik en Gastric banding operation for 2 år siden, og har nu tabt ca. 30 ud af de 45 kg, som jeg har brug for at tabe, og det er egentlig gået meget godt, men det kniber meget med motionen.
Jeg så i "Du er hvad du spiser" at Connie (tror jeg at hun hed), var ude af at løbe på rulleskøjter.
Det så ud til at være en slags motionshold, hvor der også var en instruktør, og jeg kunne godt lide at vide, om der er flere af den slags steder, hvor de har sådan nogle hold..?
-Helst omkring Storkøbenhavn.
Det skal lige siges, at jeg er HELT VILD for at komme ud at løbe på mine egne skøjter, som har ligget under sengen de sidste 2 år, men jeg kan bare ikke finde ud af det :-D
Og jeg har tit tænkt over, om der ikke fandtes sådan nogle steder, hvor man kunne komme hen og løbe, et par timer om ugen, og lære det fra starten af, uden at alle på gader og stræder, står og griner, når man falder på r.. og albuer, så det ville bare være perfekt for mig.

Paige

Maja Skov Hansen
14 Aug 2008, 10:12
Hej Paige,

I København ligger der en rulleskøjteklub på Vesterbro, hvor man kan tilmelde sig forskellige hold, alt efter niveau. I Storkøbenhavn findes der rulleskøjteklubber i Vallensbæk, Albertslund, Gentofte, Frederikssund, Greve, Roskilde og Farum. Du kan finde links til de forskellige klubbers hjemmesider her: http://kraeftrul.dk/index.php?page=links

Rigtig god fornøjelse;O)

Med venlig hilsen
Maja Skov Hansen