Karinh
07 Aug 2008, 08:55
Hej alle
Jeg har i ca. 14 dage drukket grøn te, grøn te ekstrakt samt taget byggræs tab.
Jeg spiser en hel ananas til morgenmad + lidt ekstra frugt hvis sulten melder sig inden 12.
Mit problem er nu at i højre side af ansigtet klør huden især omkring øjet samt ved næseroden. Det klør som om huden er tør men det er den ikke.
Har også været meget øm omkring øjet samt er lidt rød.
Har aldrig prøvet at have et bygkorn men har fået af vide at det nok er det ?
Men jeg tænker på om man kan få for meget kosttilskud ? når kosten nu består af meget frugt og grønt.
En anden ting er, at når jeg har spist ananas er det som om tungen hæver og når jeg drikker vand el.spiser noget andet føles det underligt og det svir lidt i munden.
Kender I årsagen til dette ?
Med venlig hilsen
Karin
Jeg har i ca. 14 dage drukket grøn te, grøn te ekstrakt samt taget byggræs tab.
Jeg spiser en hel ananas til morgenmad + lidt ekstra frugt hvis sulten melder sig inden 12.
Mit problem er nu at i højre side af ansigtet klør huden især omkring øjet samt ved næseroden. Det klør som om huden er tør men det er den ikke.
Har også været meget øm omkring øjet samt er lidt rød.
Har aldrig prøvet at have et bygkorn men har fået af vide at det nok er det ?
Men jeg tænker på om man kan få for meget kosttilskud ? når kosten nu består af meget frugt og grønt.
En anden ting er, at når jeg har spist ananas er det som om tungen hæver og når jeg drikker vand el.spiser noget andet føles det underligt og det svir lidt i munden.
Kender I årsagen til dette ?
Med venlig hilsen
Karin