lineniveaq
03 Aug 2008, 16:44
Jeg er en ung pige på 22år, og min krop vil bare ikke optage jern. Jeg har i løber af 2½-3 år spist 5 forskellige jertilskud og er nu igen igang med et nyt. Men stopper meget hurtigt med dem, da jeg får så meget forstoppelse og ondt i maven at jeg ikke kan være til nogle steder. Jeg har prøvet med afføringsmidler, men uden held. Mit feritintal er steget fra 3-5, og det skal ligge på 45/46. Det er min neurolog der har fundet ud af jeg mangler jern, hende går jeg hos pga migræne. Jeg var til en kikkertundersøgelse i maven 1juli, alt er normalt. Min neurolog ved ikke længere hvad hun skal find på, men kan det virkelig passe der ikke kan gøres mere? Grunden til jeg spørger Jer, er fordi jeg ikke ander hvad jeg skal spise, opskrifter med mere.. Jeg arbejder i en meget travl tøjbutik i rosengårdscenteret i odense, så tager tidligt afsted og er tit sent hjemme, så det er ikke de store sund måltider der bliver lavet, både morgen og aften. Jeg er meget træt hele tiden og sover derfor meget. Det fylder så enormt meget i hele mit liv og ville faktisk ønske at det ikke gjorde. Jeg vil gøre meget, hvis ikke alt, for at forbedre det, så vil hører om der er nogle "kure" der kan få feritinet i vejret? Og derefter ændre livstilen for at holde den på det optimale.
Håber at i forstår hvad jeg mener og kan råde og måske hjælpe mig til det bedre.
Mange venlige hilsner
Line Niveaq Mathiesen
Håber at i forstår hvad jeg mener og kan råde og måske hjælpe mig til det bedre.
Mange venlige hilsner
Line Niveaq Mathiesen