PDA

Se fuld version : Købe juice??

ghitaj
16 Jul 2008, 15:02
Jeg sidder med en juice fra Cadiso food frederiksund.
det er den der hedder Original multifrugtjuce.Må jeg drikke den ? den er ikke tilsat noget men dog pasteuriseret . Har kikke på deres smothies og læser at de er lavet af det samme nemlig koncentreret frugt og de fleste er pasteuriseret så de er vel også forbudte

Jeg har lige sendt efter alle Lenes bøger de kommer med posten imorgen så der skal gerne ske lidt i den kommende tid.Jeg har levet så godt det har kunnet lade sig gøre de sidste 6 uger efter Lenes principper.Men hold op hvor det går langsomt.Jeg har hos lægen fået taget blodprøver og har forlavt stofskifte får for det 100mg Eltroxin hver dag gennem det sidste år.Jeg har en kondicykel med alle mulige programmer men jeg får en kanon hovedpine hver gang så jeg skal hvirkelig tage mig sammen for at få cyklet men jeg går en god halv time hver dag i rask tempo.
Jeg vejede for 7 uger siden 101kg og her til morgen sagde den 97,2kg

Hilsen Ghita

Mette Borup Frandsen
11 Aug 2008, 17:11
Hej Ghita

Jeg kan godt forstå du synes det går langsomt, og det er da også enormt irriterende. Dog må jeg sige til dig at du skal være glad for at du overhovedet kan tbsae dig, for det er desværre helt normalt at folk med for lavt stofskifte ikke kan tabe sig - heller ikke selvom de tager medicin. Så se det fra den gode side :)

Og ganske rigtigt så er alle de juicer og smoothies du nævner syredannende, så det skal du i hvert fald tage højde for hvis du vælger at drikke dem.

Med venlig hilsen
Mette Borup Frandsen