PDA

Se fuld version : Rigtig gode resultater - også efter de 4 uger er gået

Brunello
18 Jun 2008, 23:01
Den klassiske faldgrube er vel at falde tilbage til gamle vaner og fejre, at nu er den "hårde" periode overstået. Sådan plejer det i hvert fald at være! Men de første 4 uger viste sig at give et så godt resultat på en så god måde, at det da er synd at smide det hele på jorden igen.

Jeg ønskede at finde en metode til at forandre den dårlige cirkel og dette virker! På 4 uger har jeg genfundet mit gode humør, det store overskud og troen på, at det nok skal lykkes på en skøn måde - og tabt 4 kg., i alt nedbragt de forskellige procenter og ikke mindst 17 cm i alt på de 4 områder, der måles. Det vigtigste af alt - jeg har det meget bedre med mig selv og tror mere på det nu end nogensinde. Set i lyset af at det kun har været kosten, der er omlagt og livsstilen, der er "upgraderet", så er det et så godt et resultat, at det bare må fortsætte. Og det gør jeg så! Nu viser vægten -5,5 kg. og jeg er begyndt at høre spørgsmålet, jeg har længtes efter "har du ikke tabt dig?" Det er SÅ motiverende.

Jeg glæder mig til at fortsætte udviklingen og ser frem til at vise endnu bedre resultater til august.

Denne måde at justere livskvaliteten på er helt optimal - især i min situation, hvor det kun er kosten, der kan gøres noget ved. Jeg vil til enhver tid anbefale dette. Det virker og motiverer kun til at blive ved!

Mange hilsner
Louise

Gitte Høj Jørgensen
25 Jun 2008, 17:35
Hej Louise,

Det er super skønt at læse dit indlæg. Enormt motiverende, og jeg kan føle din glæde. Det var skønt at se dig forrige lørdag og se din glæde over de tabte kilo og ikke mindst de mange centimeter der er røget. Flot flot flot...

Og så fortsætter du og har nu tabt dig 5,5 kg. Hold op hvor sejt, og du fortsætter selvfølgelig bare, for nej, der er ingen grund til at smide det på gulvet nu ;)

Dejligt du er så motiveret og ja, kun gennem kosten er der sket så meget, så det er jo bare helt fantastisk.

Fortsæt endelig og meld gerne tilbage eller kom ind og sig hej :D

Bedste hilsner

Gitte