PDA

Se fuld version : ædskende eksem bag ørene og revner bagi

jaydee
15 Jun 2008, 11:25
Hej!
Min 20årige datter har haft vædskende eksem bag ørene i mange år.Det kan skifte fra øre til øre og lige nu er det begge,det er også glt i hovedbundskanten og der er hudrevner bagi.Det er smertefuldt og ser grimt ud.Hendes menustration er udeblevet nu over et halvt år.Hun får tilskud,bachs dråber,vit/min,olier, ingen mækeprodukter,masser af grønsager og kosmetik og vaskepulvere er ok. Nu har vi fjernet hvede og sukker så vidt muligt.Er der nogen der kender noget der kan hjælpe.Jeg er selv behandler men kan ikke finde ud af det her.Er der nogen der har erfaringer eller ideeer?? Tusind tak på forhånd. hilsen en bekymret mor.

Lene Hansson
15 Jun 2008, 20:51
Hej!

Jeg vil foreslå at du tager din datter til en VEGA test, der kan belyse hvordan det står til inde i hendes krop.

Det er sædvanligvis mave/tarmsystem der er i ubalance, når affaldsstofferne kommer ud gennem huden, ligeledes lever og nyre. udebleven menses kunne også tyde på noget hormonelt.

Det er især svært at have med familiemedlemmer at gøre, når man selv er behandler og har sine egne tanker og ideer omkring hvad der skal gøres. Nogen gange må man søge andres hjælp, så det er godt at du skriver.

Efter VEGA test vil jre foreslå dig ksotvejledning i syre/base balancen og i kostkombinering, der kan lette hedes fordøjelse og give hende mere energi, således at kroppen bliver hjulpet i sit arbejde med det som jeg tror er ophobede affaldsstoffer, der nu træner ud gennem huden.

Ved kostvejledningen skal hun skriva alt ned hvad hun spiser og drikker, ryger m.m., endvidere om hun dyrker motion. Det er meget vigtigt at hun skriver ALT ned, og at hun lever som hun plejer i en uge. Så kan kostvejlederen få øje på, hvad der kan være galt med kosten, om hun får næringsstoffer nok, sunde fedtstoffer nok osv...

Håber det kan hjælpe dig og hende!

Mange hilsener

Lene