PDA

Se fuld version : Det kører bare

Griss
13 Jun 2008, 22:51
Hej alle.

Nu har jeg været i gang med min nye livsstil i 1½ uge, og sikken en succes. Jeg starede mandag i sidste uge, hvor jeg satte mig et mål om at tabe 10 kg på de 8 uger - jeg har måske sat det lidt højt, men mener ikke det skulle være umuligt.

Mandag i denne uge var så den helt store dag, hvor jeg skulle på vægten...2,6 kg var tabt på den første uge - FEDT. Jeg er selvfølgelig godt klar over, at det nok ikke varer ved i de efterfølgende uger, men sikke et motivationsmoment - nu er jeg bare endnu mere klar.:)

Tirsdag i denne uge kom jeg et hul ind i livremmem - endnu en succes.

Her til morgen (fredag) synes jeg, at jeg kunne se på min mave jeg havde tabt mig, så jeg var simpelthen nød til at måle mig om maven. Nu er det sådan at jeg har en øvre og nedre mave..thi hi..men en forholdsvis smal talje mellem, så jeg har 2 maver at måle på!:p På den øvre mave har jeg tabt 6 cm og 4 cm på den nedre - det er sgu da helt godt på 1½ uge. Så nu er jeg bare topmotiveret.

Dette var bare en lille succeshistorie til jer som skal igang med kostomlægningen, og måske synes det er lidt hårdt i starten - bliv ved, det giver gevist.:D

Knus fra Gitte