PDA

Se fuld version : Opkast

Desdemona
11 Jun 2008, 13:47
Hejsa...
Jeg er en kvinde på 25 år og har lige et par spørgsmål.
Jeg har altid... eller i hvert fald lige så længe jeg kan huske, haft en tendens til at kaste op hele tiden. Der skal ikke mere til, end at jeg har hovedpine, er nervøs eller har det for varmt. Derudover også når jeg spiser bestemte ting, f.eks. de fleste fisk, rejer, avokado, ananas, nødder og tja... en hel masse andre ting. Min læge siger jeg er sart og det kan hun åbenbart ikke gøre noget ved. Men så var det jeg tænkte... I lader jo til at have svar på det meste, så det er da et forsøg værd, lige at spørge herinde.

Jeg ved ikke lige om det kan have sammenhæng med mit første problem, men har også... igen lige så længe jeg kan huske, haft ret slemme fordøjelsesproblemer... sådan lidt i begge retninger, det er lidt det der er så forvirrende. Det er til tider så slemt at jeg ender med at få vabler dernede, og det er da bestemt ikke sjovt.
Jeg har bogen "Du er hvad du spiser", og har da også fulgt det i nogle uger, men så blev det hele meget værre. Så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg gik ud fra at kroppen lige skulle renses og det så ville gå væk efter et stykke tid, men det gør det jo åbenbart ikke.

Sååå.....er det noget I har en forklaring på??? Håber virkelig I kan hjælpe.

Mvh Desdemona

Caroline Fibæk
04 Jul 2008, 23:51
Kære Desdemona,

Ja, det kunne lyde som om du har en lidt sart fordøjelse, måske lidt sarte slimhinder. Når du allerede har forsøgt at leve efter Lenes principper kan jeg kun foreslå dig at komme ind til et Vega-tjek så vi kan se hvad der forårsager dine symptomer. Jeg bruger bl.a. forskellige urter i behandlingen og har rigtigt gode erfainger med urter som styrker slimhinderne i fordøjelseskanalen.

Mange venlige hilsner

Caroline Fibæk
Naturopath i Biologisk Medicin