PDA

Se fuld version : Jubii, 4 kg. på 3 uger - på trods

Brunello
07 Jun 2008, 12:50
3 uger er ved at være overstået. Jeg synes det har været nemt, dejligt og bekræftende og resultatet er jeg godt tilfreds med - min egen vægt viser 4 kg. mindre end for 3 uger siden.

4 kg. kun baseret på kostomlægning! Jeg døjer med en knæskade, som kun tillader lidt cykling og til nød yoga og oven i det er jeg ramt af en forstuvet ankel som så også har sat en midlertid stopper for det - øv! Men som Gitte skrev til mig - det må jeg ikke lade mig slå ud over. Så tak for opbakningen... Så er det jo FANTASTISK at opleve, at der alligevel sker noget resultatmæssigt og at jeg har det strålende. Det er med til at styrke min tro på, at det godt kan lade sig gøre selvom, jeg er begrænset af en langvarig skade.

Og så er det en stor fornøjelse ikke at skulle veje alting og tælle kalorier ;) - det kan jo tage pusten fra enhver! Der er jo så mange forskellige friske frugter og grøntsager nu, så indtil nu savner jeg ikke de gamle vaner. Sidder i skrivende stund (i solen med det indbundne ben oppe) med en smoothie af papaya, ananas, fersken, banan, blodgrape, isterninger og lidt rismælk med vanille.

Jeg har kun haft gode oplevelser og er meget motiveret til at fortsætte. Skulle nogen have brug for en anbefaling fra en, der har prøvet alt andet, så giver jeg den gerne. Det virker på en skøn måde.

Så målet resten af juni er yderligere 3 kg! For det stopper jo ikke bare fordi de 4 planlagte uger snart er gået :cool:

De bedste hilsner
Louise

Gitte Høj Jørgensen
10 Jun 2008, 15:38
Hej Louise,

En dejlig skøn mail. Så skønt at læse :D

Og ja må sige du var lidt uheldig med din kraftige forstuvning, men synes det en super stil ikke at lade dig slå ud over det.

4 kilo er såå flot!!! Cool :cool:

Fortsæt endelig din gode stil, for det er bare med at ride på bølgen mens den er høj :D

Jeg glæder mig til at se dig på lørdag hvor vi foretager den sidste fedt%måling, så spændende...

De bedste hilsner

Gitte